2015年8月13日星期四

hanna Touma mooie jurken

Heerlijk, prachtig creaties van Libanese ontwerper Hanna Touma. Eerst omhoog, wat lekkere stukjes uit zijn 2009 Spring / Summer Couture collectie. Metallic tinten blauw en grijs. Aluminium alliteratie: glanzende satijnglans of sparkly lonten van zilver?trouwjurken 2015

Interessant kleurenschema voor de jurk aan de linkerkant. Ik aanvankelijk dacht dat de inspiratie voor deze jurk was het strand - zon, zand en zee - maar bij nadere inspectie, het was levendig kleurrijk landschap Nederlandse post-impressionistische kunstenaar Vincent van Gogh, zoals aangegeven op de muurschildering op de baan. Check out de zachte blauwe jurk op de juiste - zo zacht en mooi!vintage trouwjurk

Prachtige geplooide bruine nummer. De bruine, blauwe en witte combinatie op de rechterkant ziet eruit als een groot kleurenpalet inspiratie voor een bruiloft thema. Ik gok dat de oorspronkelijke inspiratie voor dit was Van Gogh Amandeltakken in bloei.korte trouwjurken

Bridal capelets met bloem details. De links op is het geven van mijn zigeuner chic vibe.

En een aantal uitstekende stukken van zijn 07-08 Herfst Winter collectie. Champagne goud en zilver met ginkgo motief. Zeeschuim groen en off-white pearl kleurencombinatie zo goed werkt.

Ik denk dat ik ben verliefd op deze schaduw van licht turquoise groen. Hmmm ...

OMG! Dit zijn twee verschillende soorten mooi. Off white-vintage geïnspireerde kant met ruches vs stoffige roze slanke satijn met veren.

Meer inspiratie voor romantische bruiden die in kant en ruches.

Iemand kalmeren me neer. So. Veel. Schoonheid. * Zucht * Oke, oke. Fit en flare tule jurk in de zachtste schaduw van roze en een wrap huls toga in oudroze met goud detail strand trouwjurken.

Het sluiten van deze post met een witte trouwjurk, compleet met sluier en tiara. Ik kan niet stoppen met staren naar de toga aan de rechterkant - de kleuren, goedkope trouwjurken de snit en details zijn gewoon adembenemend. Zucht ...

http://www.coonek.nl/galajurken-online

没有评论:

发表评论